مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-03سياسي

بررسی میدانی دغدغه های مردم با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم


رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم گفت: با هدف حل مشکلات و مسائل مراجعین و تمکین ارباب رجوع، مدیر کل راه و شهرسازی استان روز پنجشنبه مورخ 12 آبان سال جاری با 45 نفر مراجعه کننده به صورت چهره به چهره و بدون واسطه و قرار قبلی دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم گفت: با هدف حل مشکلات و مسائل مراجعین و تمکین ارباب رجوع، مدیر کل راه و شهرسازی استان روز پنجشنبه مورخ 12 آبان سال جاری با 45 نفر مراجعه کننده به صورت چهره به چهره و بدون واسطه و قرار قبلی دیدار و گفتگو کرد.

پنج شنبه دوازدهم آبان ماه طی جلسه ای، مهدی رحیمی راد در قم، اظهار کرد: برنامه ملاقات و دیدار با مهندس صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان، هر هفته پنج شنبه از ساعت 10 در محل ساختمان شماره یک اداره کل واقع در بلوار تعاون برگزار می شود.

وی افزود: براساس باور به پاسخگویی، شفافیت و احترام به مراجعین، این ملاقات بدون وقفه، مستمر و بدون قرار قبلی و بی واسطه انجام می شود.

رحیمی راد تصریح کرد: در این ملاقات ها مدیرکل پس از استماع درخواست ها و مسائل مراجعین دستورات لازم را برای رفع مشکلات و تسریع در امور مربوط به آن در چارچوب قوانین و مقررات صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی میدانی دغدغه های مردم با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم

بررسی میدانی دغدغه های مردم با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم