مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-03اقتصادي

محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند/ لزوم مشارکت کشاورزان بوشهری


طرح شناسه سلامت محصولات کشاورزی به منظور بهبود تولیدات و ارتقای سلامت این محصولات و ثبت باغات همزمان با دیگر نقاط کشور در استان بوشهر آغاز شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: امنیت غذایی از مقوله های بسیار مهم و استراتژیک محسوب می شود که امروز مد نظر بسیاری از فعالان حوزه کشاورزی در سراسر دنیا قرار گرفته است.

یکی از برنامه های مهمی که در راستای بهبود وضعیت سلامت محصولات کشاورزی و تقویت نظارت ها در این زمینه مد نظر قرار گرفته است، استفاده از کد سلامت محصولات کشاورزی است.

کد سلامت محصولات کشاورزی تمام فرایند های تولید از زمان تولید و محل تولید همچنین انواع کود و سمومی و فرآیند هایی که بر روی محصولات کشاورزی صورت گرفته است را در خود جای خواهد داد.

این طرح همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز آغاز شده است که می طلبد همه کشاورزان مشارکت و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا شاهد دستیابی به اهداف مد نظر باشیم.

آغاز طرح شناسه سلامت معاون بهبود تولیدات کشاورزی استان بوشهر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بهبود تولیدات و اهمیت بالای سلامت محصولات کشاورزی طرح شناسه سلامت این محصولات، همچنین ثبت باغات استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و ثبت نام کشاورزان در این سامانه ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند/ لزوم مشارکت کشاورزان بوشهری

محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند/ لزوم مشارکت کشاورزان بوشهری