مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-03ورزشي

قهرمان ریکرو لیگ برتر تیروکمان مشخص شد


هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان برگزار و دانشگاه آزاد یک هفته مانده تا پایان مسابقات این دوره از لیگ برتر، قهرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی در ریکرو مردان عنوان قهرمانی را به فاصله یک هفته تا پایان مسابقات به دست آورد و پنجشنبه 19 آبان سال جاری، هفته پایانی و اختتامیه مسابقات برگزار می شود.

هفته هفتم از سری رقابت های هفته هفتم سپاهان مقابل بیلیش تاکستان به برتری 3 بر 2 رسید، دانشگاه آزاد 5 بر صفر کارن آرچری را شکست داد، آکادمی میلاد وزیری 3 بر 2 هیئت استان کرمان را پشت سر گذاشت، نفت امیدیه 4 بر یک سورنا را شکست داشت و هیات استان مرکزی 4 بر یک مقابل حریف خود شهرداری پارس آباد مغان به برتری رسید.

هفته هشتم در هفته هشتم مسابقات نیز سپاهان 4 بر یک کارن آرچری را مغلوب کرد، بیلیش تاکستان 4 بر یک هیات استان کرمان را شکست داد، دانشگاه آزاد 5 بر صفر مقابل سورنا به برتری رسید، آکادمی میلاد وزیری مقابل حریف خود شهرداری پارس آباد مغان با نتیجه صفر بر پنج شکست خورد و نفت امیدیه نیز با نتیجه 2 بر 3 مقابل هیات استان مرکزی مغلوب شد.

به فاصله یک هفته تا پایان مسابقات ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با 37 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد و تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان ریکرو لیگ برتر تیروکمان مشخص شد

قهرمان ریکرو لیگ برتر تیروکمان مشخص شد