مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-03سياسي

«آرتین» و «آرمان» را مانند «سلیمانی» از فضای مجازی حذف کرده اند


معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.

- آرتین و آرمان را مانند سلیمانی از فضای مجازی حذف کرده اند معاون امور مجلس رییس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی در پاسخ به دعوت نماینده مردم علی آباد کتول با حضور در هجدهمین یادواره 55 شهید مسجد و محله امام حسن عسکری و در جمع جوانان و اقشار مختلف مردم این شهرستان اهمیت برگزاری چنین یادواره هایی را برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان مورد تاکید قرار داد و گفت: اگرچه زبان از بیان رشادت، ایثار و فداکاری شهیدان قاصر است و شهدا را باید از زبان وحی توصیف کرد، اما باید از فرصت های مختلف برای ترویج روحیه جهاد و شهادت استفاده کنیم.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: ملتی که شهیدان خود را تکریم و بزرگ می دارد و از چنین روحیه ای برخوردار است هرگز شکست نمی خورد و دشمنان در مقابل چنین ملتی چاره ای جز عقب نشینی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آرتین» و «آرمان» را مانند «سلیمانی» از فضای مجازی حذف کرده اند

«آرتین» و «آرمان» را مانند «سلیمانی» از فضای مجازی حذف کرده اند