مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-03سياسي

مشکلات جامعه کارگری بوشهر به طور ویژه پیگیری می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر پیگیری ویژه مشکلات جامعه کارگری استان توسط کمیسیون کارگری، گفت: مدیران عامل شرکت های نسبت به اجرا دقیق قانون جامع ایثارگران و تبدیل وضعیت نیروهای کارگری اقدام کنند.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر پیگیری ویژه مشکلات جامعه کارگری استان توسط کمیسیون کارگری، گفت: مدیران عامل شرکت های نسبت به اجرا دقیق قانون جامع ایثارگران و تبدیل وضعیت نیروهای کارگری اقدام کنند.

اکبر پورات روز پنجشنبه 12 آباندر جلسه کمیسیون کارگری استان بوشهر و شهرستان عسلویه، اظهار کرد: همه در برابر صیانت از حق و حقوق کارگران مسئولیت و وظیفه داریم، لذا باید با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط با تولید و کمک به رفع موانع، مسیر را برای تولید بیشتر و بهتر هموار کنیم و هر چه بتوانیم از بخش تولید کشور بیشتر حمایت کنیم، خدمت بیشتری به جریان کارگری و جامعه کار کرده ایم.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارگران نیازمند همراهی و استمرار پیگیری ها است، خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به عنوان متولی اصلی جامعه کار و کارگری در استان و شهرستان پیگیری های لازم برای وصول مطالبات کارگران را به صورت جدی و مستمر در دستور کار خود قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جامعه کارگری بوشهر به طور ویژه پیگیری می شود

مشکلات جامعه کارگری بوشهر به طور ویژه پیگیری می شود