مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-03سياسي

وجود 5000 پروژه نیمه تمام درمانی در کشور/پروژه جدید کلنگ زنی نشود


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وجود پنج هزار پروژه نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان در کشور گفت: باید حتی المقدور از کلنگ زنی و آغاز پروژه های غیر ضرور جدید پرهیز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی شهریاری عصر پنجشنبه در دیدار با استاندار گلستان در گرگان اظهارکرد: در مناطق مختلف کشور و حوزه بهداشت، درمان و سلامت حدود پنج هزار پروژه نیمه تمام در حال ساخت وجود دارد که برای تکمیل آنها به هزاران میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط مالی و تنگناهای موجود در بخش اعتبارات سبب شده که ساخت پروژه های بهداشت و درمان بسیار طولانی شود؛ هر چند شاهد مشارکت خیران سلامت برای تکمیل پروژه ها هستیم اما با این وجود منابع مالی کافی نیست.

شهریاری با اشاره به خسارت ها و آسیب های ناشی از تحریم در بخش بهداشت و درمان گفت: خرید و انتقال تعداد زیادی از تجهیزات پزشکی بسیار سخت و با پیچیدگی های متعددی روبرو بوده و این مقوله تکمیل مراکز درمانی را طاقت فرسا کرده است.

وی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بر آن موضوع تاکید کردند، نباید اجازه دخالت ورود دولتی ها در فرآیند امور خیران بدهیم و دولت فقط باید تسهیل گر امور خیران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5000 پروژه نیمه تمام درمانی در کشور/پروژه جدید کلنگ زنی نشود

وجود 5000 پروژه نیمه تمام درمانی در کشور/پروژه جدید کلنگ زنی نشود