مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-03ورزشي

بازی با مس سونگون جذابیت های خاصی دارد


بازی با مس جذابیت های خاص خودش را دارد چرا که دو تیم بزرگ فوتسال روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص بازی با می بیند، لذت ببرد.

وی ادامه داد: این بازی جذابیت های خاص خودش را دارد چرا که دو تیم بزرگ فوتسال روبروی یکدیگر قرار می گیرند، بین این دو تیم جابجایی های زیادی وجود داشته که به نظر در بخش حرفه ای، این موضوع طبیعی است؛ تعداد زیادی از بازیکنان در گیتی پسند بودند و حالا در مس هستند و برعکس، این اتفاق در فوتسال حرفه ای یک موضوع عادی است.

کشاورز در خصوص وضعیت تیمش گفت: به طور کلی وضعیت تیم خیلی خوب است و همه بازیکنان باانگیزه تمرین و تلاش می کنند و مصدوم و محروم نداریم و همه تلاش می کنند تا در دیدار روز جمعه عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد هواداران گفت: امیدوارم شرایطی شرایطی فراهم شود تا تماشاگران هم از این دیدار از نزدیک دیدن کنند، در هفته های اخیر برخی از بازی ها با تماشاگر برگزار شد و امیدوارم در ادامه تمامی دیدارها با حضور تماشاچیان برگزار شود.

وی با اشاره به مسائل داوری بیان کرد: یکی از ارکانی که بازی را زیباتر می کند، داوری است، ما در فوتسال ایران داور خوب کم نداریم و از کمیته داوران خواهش می کنیم که شجاع ترین داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با مس سونگون جذابیت های خاصی دارد

بازی با مس سونگون جذابیت های خاصی دارد