مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:362022-11-03سياسي

میزبانی عراقی ها از زائران حرم حضرت معصومه(س) +عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا قربان رعیت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت ایام رحلت شهادت گونه بانوی کرامت 48 موکب ایرانی و عراقی در داخل و اطراف حرم مطهر از زائران و مجاوران پذیرایی می کنند.

وی با بیان اینکه 16 موکب در داخل حرم و 32 موکب در خیابان های اطراف حرم مطهر بانوی کرامت مستقر خواهند شد، افزود: بیشتر موکب های عراقی از شهرهای بصره و بغداد و موکب های ایرانی از شهرهای تبریز، مشکین شهر، کاشان و ورامین هستند.

مسئول واحد رفاه زائر حرم حضرت معصومه(س) افزود: در داخل حرم مطهر بانوی کرامت 6 موکب در صحن پیامبر اعظم(ص) و اطراف مستقر خواهند شد و 10 موکب نیز در صحن جواد الائمه (ع) و مسجد اعظم به زائران خدمت رسانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: چهار موکب در خیابان بهار، 16 موکب در خیابان چهارمردان و 12 موکب دیگر نیز در خیابان ارم و میدان آستانه مستقر خواهند بود.

قربان رعیت افزود: برخی از موکب ها در خیابان چهار مردان از روز چهارشنبه سه روز قبل از رحلت شهادت گونه بانوی کرامت شروع به کار کردند و به تدریج موکب ها کار خود را آغاز می کنند و تا شنبه شب مصادف با شام رحلت شهادت گونه بانوی کرامت این خدمات ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی عراقی ها از زائران حرم حضرت معصومه(س) +عکس و فیلم

میزبانی عراقی ها از زائران حرم حضرت معصومه(س) +عکس و فیلم