مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-03سياسي

گزینه های استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب شکست خورد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در همه گزینه های روی میز علیه ایران اسلامی شکست خورد و تجربه کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمی توان با هیچ نظام و کشوری مقایسه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنج شنبه در دیدار جمعی ازاعضای تشکل های دانش آموزی بیرجند بیان کرد: دشمن نمی خواهد که دانش آموزان عالم و عارف شوند بلکه نوکر و مثل حکومت عربستان گاوه شیرده می خواهند.

وی با بیان اینکه استکبار حتی به نوکری هم قانع نیست و می خواهد که کشورها پیشرفت نکنند، اظهار کرد: خطر دشمن این است که با ایجاد تحریف، گمراهی ایجاد می کند تا علم بدون تزکیه باشد و همین که بلای جان بشر است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تاکنون دشمن در همه گزینه هایش برای دشمنی با انقلاب شکست خورده است، گفت: اگرچه دشمن خون دانش آموز سال 57 را با خون دانش آموز حرم مطهر شاهچراغ گره می زند، اما شکست و افتضاح نصیب امریکا، صهیونیست و کشورهای اروپایی و نوکران منطقه ای می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل وجود مقتضی و انگیزه و نبود مانع است، افزود: انسان بر خلاف باقی موجودات، موجودی نامتناهی بوده که همه تشکیلات نظام خلقت برای او آفریده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب شکست خورد

گزینه های استکبار جهانی علیه اسلام و انقلاب شکست خورد