مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-03پزشكي

وزیر بهداشت: 13 درصد از مرگ و میرهای کشور به علت استعمال سیگار است


در مصرف سیگار باید با وضع قوانین و تصویب مالیات در مجلس شورای اسلامی در مسیر کاهش مصرف این ماده دخانی که به سلامت جامعه آسیب وارد می کند، تلاش کنیم.

- در مصرف سیگار باید با وضع قوانین و تصویب مالیات در مجلس شورای اسلامی در مسیر کاهش مصرف این ماده دخانی که به سلامت جامعه آسیب وارد می کند، تلاش کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر 13 درصد از مرگ و میرهای کشور به علت استعمال سیگار است که امیدواریم با تصویب مالیات و قوانین مربوطه، شاخص اینگونه مرگ و میرها بهبود یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه آیین ارتقا دانشکده علوم پزشکی نیشابور در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه اکنون کشورمان دارای قوی ترین حوزه سلامت منطقه است و همچنین در تمامی شاخص های سلامت از کشورهای منطقه جلوتر است و تنها در مصرف سیگار باید با وضع قوانین و تصویب مالیات در مجلس شورای اسلامی در مسیر کاهش مصرف این ماده دخانی که به سلامت جامعه آسیب وارد می کند، تلاش کنیم.

  وی با اشاره به موفقیت کشورمان در کنترل ویروس کرونا ادامه داد: با تلاش دانشمندان ایرانی در تولید واکسن و فعال شدن 6 مرکز تولید واکسن در کشور، به رغم تحریم ها اکنون در بسیاری از روزها، فوت ناشی از کرونا در کشور به صفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 13 درصد از مرگ و میرهای کشور به علت استعمال سیگار است

وزیر بهداشت: 13 درصد از مرگ و میرهای کشور به علت استعمال سیگار است