مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-03سياسي

همه تمهیدات برای برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان در درگزین اندیشیده شده است


همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم 13 آبان در شهرستان درگزین اندیشیده شده و با وجود مقارن شدن این روز با روز جمعه دانش آموزان به همراه خانواده های خود در این مراسم حضور و شرکت پررنگی خواهند داشت.

- ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت:همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم 13 آبان در شهرستان درگزین اندیشیده شده و با وجود مقارن شدن این روز با روز جمعه دانش آموزان به همراه خانواده های خود در این مراسم حضور و شرکت پررنگی خواهند داشت.

کمیل خواستان پنجشنبه 12 آبان ماه در شورای هماهنگی مراسم 13 آبان شهرستان درگزین، اظهار کرد: راهپیمایی امسال 13 آبان در شهرستان درگزین به صورت متمرکز در قروه درگزین برگزار شده و شهروندان شهر کرفس نیز برای شرکت در مراسم به مرکز شهر خواهند پیوست.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی از مسجد جامع شهر قروه تا پارک لاله با سخنرانی امام جمعه شهر حجت الاسلام ربیعی، تصریح کرد: به همت تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان و مسئولان مراسم 13 آبان امسال به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

خواستان مراسم 13 آبان امسال را مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان دانست و خاطرنشان کرد: نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تمهیدات برای برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان در درگزین اندیشیده شده است

همه تمهیدات برای برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان در درگزین اندیشیده شده است