موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-03اقتصادي

افتتاح پل غدیر در آبان ماه/ بهره برداری از مجتمع الماس غرب، دو ماه آینده


امروز در بازید از پروژه های شهرداری همدان از افتتاح پل غدیر در آبان ماه امسال خبر داده شد و از بهره برداری مجتمع رفاهی الماس غرب طی دو ماه آینده سخن به میان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز جمعی از خبرنگاران همدان به همراه مدیران بخش های مختلف شهرداری همدان از پروژه های این سازمان بازدیدی داشتند.

بازدید از پروژه جداره سازی پیاده راه بوعلی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان در بازدید از پروژه جداره سازی پیاده راه بوعلی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی را در سطح شهر شاهد هستیم اظهار کرد: همدان نخستین شهری است که در کشور مهمترین معبر خود را به جداره تبدیل کرده که بر همین اساس در سال 99 جایزه خشت طلایی را به خود اختصاص داد.

وحید علی ضمیر با بیان اینکه در خیابان بوعلی پیاده راه سازی و کف سازی، جداره سازی  در دستور شهرداری قرار گرفت گفت: فاز دوم پروژه از میدان امام (ره) تا سرپل یخچال انجام شده و فاز سوم نیز در حال انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای فاز سوم جداره سازی قریب به 2.

5 میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است افزود: انتقال تاسیسات، کابل ها و پنجره ها و تبدیل نماها به دیواره آجری از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پل غدیر در آبان ماه/ بهره برداری از مجتمع الماس غرب، دو ماه آینده

افتتاح پل غدیر در آبان ماه/ بهره برداری از مجتمع الماس غرب، دو ماه آینده