مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-03سياسي

وزیر صمت به بهار و کبودراهنگ می آید


همدان_نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: شنبه هفته آینده وزیر صمت به اتفاق معاونین به در این حوزه انتخابیه حضور خواهند یافت.

- فتح اله توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نشست با فعالین صنعتی، حضور در شهرستان بهار و کبودراهنگ، بازدید از شهرک های صنعتی شهرستان و ظرفیت کارگاه های تولیدی روستاهای لتگاه، ویان و کردآباد و معادن از برنامه های این سفر یک روزه خواهد بود.

وی ادامه داد: جوانان شهرستان های بهار و کبودراهنگ با وجود تمامی مشکلات با اراده آهنین وارد عرصه کارآفرینی و تولید شده اند.

توسلی از مسئولین خواست ضمن فراهم کردن زمینه های حضور این جوانان در عرصه های مختلف در رفع موانع موجود نیز تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی حمایت از کارآفرین ها را وظیفه مسئولین خواند و اظهارکرد: در این زمینه از هیچ کمکی نباید فروگذاشت.

توسلی عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم تولید کنندگان کمبود سرمایه در گردش است و مسئولین باید در این خصوص فکری کنند.

وی با بیان اینکه رضا فاطمی امین برای بررسی وضعیت صنعتی استان و بازدید از واحدهای صنعتی به حوزه انتخابیه سفر خواهد کرد، افزود: بازدید از شهرک های صنعتی بهار و لالجین و کارگاه های تولیدی درروستای لتگاه از برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت به بهار و کبودراهنگ می آید

وزیر صمت به بهار و کبودراهنگ می آید