مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-03اقتصادي

باید اداره جهاد کشاورزی بادرود مستقل شود


نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کشاورزی شغل اکثر مردم منطقه قرار گرفته، استقلال اداره جهاد کشاورزی بادرود یک امر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، رحمت الله فیروزی پور نماینده نطنز بادرود و قمصر در علمی بررسی و برای آن دستورالعمل لازم صادر کند.

نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی خواستار اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای اصلاح و احیای باغات توسط بانک کشاورزی شد و گفت: امروز توسعه گلخانه ها ضروری است و برای توسعه گلخانه مشکلاتی وجود دارد و کشاورزان در موضوع برق و گاز با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی بیان کرد: در طرح تعادل بخشی آب کشاورزی در این منطقه به کشاورزان بی مهری شده و ما درخواست داریم طرح تعادل بخشی آب مانند شهرستان های اردستان، آران وبیدگل و کاشان اجرا شود و طرحی که در این منطقه اجرا می شود ظلم آشکار به کشاورزان است، زیرا آنها کمتر از شهرستان های همجوار آب برداشت می کنند و با توجه به اشتراک سفره های زیرزمینی در حق کشاورزان اجحاف شده است.

فیروزی پور گفت: حدود 10 اداره در بخش بادرود مستقل هستند و با توجه به اینکه شغل اکثر مردم منطقه کشاورزی است، استقلال جهاد کشاورزی بادرود یک امر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اداره جهاد کشاورزی بادرود مستقل شود

باید اداره جهاد کشاورزی بادرود مستقل شود