مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-03اجتماعي

دانش آموز؛ عنصر اصلی مقاومت در برابر استکبار


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان، بهانه ای است برای تأمل بیشتر در جایگاه بایسته ایران در جهان امروز و فردا؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت 13 آبان آمده است: سیزده آبان روزی است که در نیم قرن گذشته، تأثیرات ژرف و ماندگاری در تحولات اجتماعی ملی و فراملی از خود برجای گذاشته و همچنان می گذارد؛ سیزده آبان به یک معنی روز خود آگاهی ملی، استقلال در مفهوم آزادی ملی ملت ایران است.

نامیده شدن این روز به روز دانش آموز بر ژرفای مفهومی آن افزوده است و با هوشمندی دانش آموز را به عنوان عنصر اصلی شدن ایران روزهای آتی با مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ که پنهان و آشکار در صدد گسستن رشته های مفهوم استقلال و نقش آفرینی منطقه ای و جهانی ایران هستند، گره زده است.

سیزده آبان بهانه ای است برای تأمل بیشتر در جایگاه بایسته ایران در جهان امروز و فردا، مفهوم ژرفی که رهبر حکیم انقلاب در دیدار با فرزندان جوان دبیرستانی خود با فرزانگی روی آن انگشت گذاشته و جوانان را به تأمل هرچه بیشتر پیرامون آن فراخواندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران کشوری است که از ایام باستان در غرب آسیا در استراتژیک ترین نقطه جهان، هزاران سال پیش تر از آنکه بسیاری از کشورهای پر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز؛ عنصر اصلی مقاومت در برابر استکبار

دانش آموز؛ عنصر اصلی مقاومت در برابر استکبار