مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-03سياسي

تضاد ما با آمریکا راهبردی است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تضاد ما با آمریکا، راهبردی بوده و عدالت خواهی در برابر سیطره ظالمانه است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تضاد ما با آمریکا، راهبردی بوده و عدالت خواهی در برابر سیطره ظالمانه است.

سردار ابوالفضل طهماسبی عصر امروز (12 آبان ماه) در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت که در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در مرقد شاه چراغ (ع)، اظهار کرد: 13 آبان ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی است و امسال در مراسم راهپیمایی کوبنده تر از سال های گذشته حضور خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی مربوط به این روزها نیست، افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، عقیدتی و برخاسته از مکتب امام حسین (ع) است و ریشه در دین و اندیشه های اسلامی دارد؛ امام خمینی (ره) در روزهای انقلاب به ملت ایران شعارهایی برخاسته از قرآن و اسلام ناب یاد دادند و آمریکایی ها این دیدگاه را قبول نداشته و از همان ابتدا به دشمنی با ایران برخاستند.

این مسئول با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، تصریح کرد: همه انبیاء الهی به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند و امام خمینی (ره) نیز درس گرفته از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضاد ما با آمریکا راهبردی است

تضاد ما با آمریکا راهبردی است