مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 20:502022-11-03اجتماعي

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در مشهد اعلام شد


تمهیدات ترافیکی ویژه ای در مشهد برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ علی اکبر غلامی رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: راهپیمایی روز 13 آبان و برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از ساعت پنج صبح روز جمعه محدودیتهای توقف و تردد ترافیکی در محدوده حرم رضوی اجرا می شود، تصریح کرد: از این رو تردد وسایل نقلیه در مسیر میدان توحید به سمت میدان شهدا،  تقاطع اندرزگو به سمت تقاطع شهدا، تقاطع شهید گمنام تا زیرگذر حرم مطهر، میدان پنجراه و نواب صفوی و طول مسیر بلوار شارستان تا زیرگذر حرم مطهر و خیابان امام خمینی تا میدان شهدا ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: در مسیر میدان شهدا، طول خیابان شیرازی، تقاطع شهدا تا حرم مطهر و تقاطع زرینه تا تقاطع شهدا نیز تردد خودرو ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه از ساعت پنج  بامداد جمعه، 13 آبان تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیرهای میدان شهدا،  تقاطع شهدا، خیابان شیرازی به سمت حرم مطهر رضوی و کلیه مسیرهای منتهی به این مسیرها ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: 200 دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال راهپیمایان به میدان شهدا و برگشت آنها پس از پایان راهپیمایی پیش بینی شده که توقفگاه های لازم برای استقرار آنها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در مشهد اعلام شد

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در مشهد اعلام شد