مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-03سياسي

ضرورت حضور دشمن شکن همه اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان


فرماندار سنندج با برشمردن اهمیت حضور در راهپیمایی امسال 13 آبان، از همه اقشار مردم این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی فردا جمعه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری اظهار داشت: 13 آبان یادآور، شهادت دانش آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

وی عنوان کرد: یوم الله 13 آبان یادآور حوادثی با تاثیرات و پیامدهای عمیق و بسیار گسترده در معادلات سیاسی کشورمان است که به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، انقلاب دوم مردم ایران نام گرفت.

فرماندار سنندج افزود: از آنجا که دشمن در رسانه ها و فضای مجازی با فضاسازی غیرواقعی، سیاه نمایی، بزرگ جلوه دادن مشکلات کوچک و وارونه کردن واقعیت های کشورمان، درصدد ایجاد ناامنی در اقصی نقاط ایران است، لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تمامی توطئه ها و ترفندهای شوم دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن که دائم به دنبال بهانه جویی برای برهم زدن نظم عمومی جامعه است، مرگ مهسا امینی را بهانه ای قرار داد تا با تحریک برخی جوانان و نوجوانان و فریب تعدادی از آنها موجب ایجاد ناامنی و آشوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور دشمن شکن همه اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان

ضرورت حضور دشمن شکن همه اقشار مردم در راهپیمایی 13 آبان