مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-03بين الملل

پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست قطعی شد


منابع عبری زبان گزارش دادند که با شمار 99 درصد از آرا، حزب راستگرای نتانیاهو برتری خود با 32 کرسی را نسبت به حزب رقیب حفظ کرد و حزب لیکود او 64 کرسی از 120 کرسی کنست را به دست آورده است.

- فوتبال ساحلی/ ایران با شکست ژاپن حریف امارات در نیمه نهایی شد مازندران/ فوت 3 کارگر به علت استنشاق گاز منوکسبد کربن اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران این خاک، خون نمی خواهد: یک سو معترضان مجروح .

سوی دیگر پلیس و روحانی زخمی/ چرخه خشونت ایران را به سمت جنگ داخلی و تجزیه می برد/ عقلای نظام! زمان نقش آفرینی شما نرسیده است؟ وزیر جهاد کشاورزی: 22 درصد انار جهان در ایران تولید می شود نماینده مجلس درباره برگزاری رفراندوم: رفراندوم شرایط خاصی داشته و به رای دو سوم نمایندگان مجلس نیاز دارد جزییاتی از ترور امام جماعت یک مسجد در زاهدان رییس پلیس تهران: دستگیری عوامل ربایش دکتر فرهود/ناکامی در اخاذی 8میلیارد تومانی سپاه: ایران قوی جمعه در تظاهراتی سراسری شکست جنگ ترکیبی را اعلام می کند امیرعبداللهیان: در گفتگو با بورل، قویا هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی ایران را رد کردم رییس دادگستری البرز: حمله اغتشاشگران به یک طلبه در کمال شهر/ تخریب اموال عمومی و حمله به مردم توسط عده ای اغتشاشگر سریال آفتاب پرست ؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست قطعی شد

پیروزی نتانیاهو در انتخابات کنست قطعی شد