مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 22:102022-11-03سياسي

فلسفه حکومت قراردادن جامعه در مسیر رشد، اخلاق و بندگی است


تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد که فلسفه اصلی حکومت، به سامان رساندن امور عمومی جامعه و به حرکت در آوردن جامعه در مسیر رشد، اخلاق و بندگی خداوند است.

- ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد که فلسفه اصلی حکومت، به سامان رساندن امور عمومی جامعه و به حرکت در آوردن جامعه در مسیر رشد، اخلاق و بندگی خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری پنجشنبه 12 آبان در جلسه هفدهم، از سلسله مباحث با موضوع ولایت فقیه ضمن تسلیت شهادت جمعی از خدام و زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) در حمله تروریستی چهارم آبان، گفت: اگر چه این حادثه تروریستی، بسیار تلخ بود و دل های عموم مردم ایران را غصه دار کرد، اما فیض عظمای شهادت، آن هم در حال عبادت در جوار مضجع نورانی یکی از فرزندان واجب التکریم حضرت زهرا سلام الله علیها، سعادت، توفیق و هدیه بزرگی است که خداوند به بندگان خاص و مخلص خودش می دهد.

وی ادامه داد: امام خمینی(رحمت الله علیه) در سال 42 فرمودند که خون بر شمشیر پیروز است.

این در واقع حقیقت تاریخ تشیّع به شمار می رود، انقلاب اسلامی همواره به برکت خون شهدا، مسیر رو به پیشرفت خودش را ادامه داده اِن شاءالله همه ما نیز با اعمال و رفتارمان، حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه حکومت قراردادن جامعه در مسیر رشد، اخلاق و بندگی است

فلسفه حکومت قراردادن جامعه در مسیر رشد، اخلاق و بندگی است