مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-03بين الملل

برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در عراق


سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در عراق،مراسم امضای دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی(شاهچراغ) در شیراز را با حضور جامعه دیپلماتیک مقیماین کشور عربی برگزار کرد .

- برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در عراق سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در عراق،مراسم امضای دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی(شاهچراغ) در شیراز را با حضور جامعه دیپلماتیک مقیماین کشور عربی برگزار کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، بر اساس اعلام سفارت ایران در بغداد ، در این مراسم، جمعی از سفراء و دیپلمات های خارجی مقیم و نیز نماینده وزارت خارجه جمهوری عراق مشارکت داشتند و ضمن ادای احترام به ارواح جان باختگان این حمله تروریستی، نسبت به نگارش پیام های کشورهای متبوع خویش در دفتر یادبود اقدام کردند.

برخی از سفرای خارجی مذکور در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و نیز شبکه تلویزیونی العالم ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع تروریستی، آن را شایسته محکومیت جهانی خوانده و از آن به عنوان اقدام سبعانه تروریستی و جاهلانه یاد کردند در پیام های نگارش شده نیز، اعضای جامعه دیپلماتیک مقیم ضمن محکومیت حمله مذکور برای جان باختگان آمرزش الهی و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در عراق

برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی شیراز در عراق