مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 22:212022-11-03سياسي

تشکیل نخستین واحد مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی کشور در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تکالیف متعدد و گسترده ای با هدف سالم سازی نظام اقتصادی کشور در نظر گرفته شده و برهمین اساس برخورد با منشاهای ظهور و بروز فساد اقتصادی از جمله پولشویی مطرح شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همچنین قانون، شورای عالی مبارزه با پولشویی را به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی به همراه 6 وزیر کابینه دولت، رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان اطلاعات سپاه، نمایندگان رییس قوه قضاییه و دستگاه قضایی به همراه سه نفر از نمایندگان اقتصادی شکل گیرد و مرکز اطلاعات مالی نیز  وظیفه اجرای قانون و سیاست های شورای عالی مبارزه با پولشویی را بر عهده دارد.

خانی افزود: در تلاش هستیم این ظرفیت ها بیشتر از این فعال شود تا از ظهور و بروز فساد پیشگیری شود و همان گونه که برای فساد اقتصادی تیم سازی وجود دارد جبهه مبارزه ای هم برای پیشگیری از فساد شکل گیرد.

وی افزود: جنس این کار هم عملیات تشریفاتی نیست بلکه تقسیم کار دقیق بین دستگاه های متولی در مبارزه با فساد است تا با مصادیق فساد، مبارزه هماهنگ و همراستا صورت گیرد و در کار عملیاتی، موفق تر از گذشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین واحد مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی کشور در خراسان رضوی

تشکیل نخستین واحد مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی کشور در خراسان رضوی