مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 23:252022-11-03سياسي

تقدیر از مدیرعامل لوله گستر اسفراین در همایش پدافند غیرعامل ایدرو


مدیرعامل لوله گستر اسفراین در همایش پدافند غیرعامل ایدرو و شرکت های تابعه مورد تقدیر معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، لوح تقدیراین سازمان در تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی پدافند غیرعامل و انجام اقدامات متعدد در زمینه مصون سازی زیرساخت های کشور در برابر تهدیدات دشمن خصوصا اقدامات این شرکت در پیاده سازی اصول و الزامات پدافند غیرعامل  به مهندس مازیار زند مدیرعامل لوله گستر اسفراین  اهدا شد.

لوله گستر اسفراین  پیش از این در نخستین روز هفته پدافند غیر عامل با حضور معاون و جمعی از مدیران سازمان و شرکت های  تابعه برگزار شد.

معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو در همایش پدافند غیرعامل ایدرو و شرکت های تابعه  ضمن بیان خلاصه ای از اقدامات پدافند غیرعامل در ایدرو و کارخانه های  تحت پوشش  آن گفت :  با وقایع اخیر حساسیت بحث پدافند غیر عامل این روزها بیشتر درک شده است.

نبوی در این  همایش که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد، تهدیدات سایبری و تهدیدات نوین را از موضوعات مهم و حساس کشور دانست که اقدامات به روز و مستمر سازمان را می طلبد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این همایش مجموعه های صنعتی و صنعتگران را سربازان عرصه های جنگ تولید، ارزآوری و ثروت های دانش بنیان  خواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مدیرعامل لوله گستر اسفراین در همایش پدافند غیرعامل ایدرو

تقدیر از مدیرعامل لوله گستر اسفراین در همایش پدافند غیرعامل ایدرو