مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 00:402022-11-03اقتصادي

توسعه صادرات فرش مغفول مانده است/فرش«قلتوق»جهانی می شود


معاون امور اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران گفت: متاسفانه توسعه صادرات و بازاریابی فرش در این چند سال مغفول مانده و آنطور که شایسته این صنعت است اقدام مؤثری در این حوزه انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید حسین گلستانی فرد، معاون امور اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران در آیین رونمایی از سند ثبت جهانی فرش دستبافت قلتوق زنجان و ثبت ملی فرش دستبافت خمسه و بیدگینه اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که بافندگان فرش پیگیر آن هستند، بیمه فرشبافان است که امروز این بیمه به سمت جایگزین شدن رفته است، یعنی وقتی تعدادی بیمه شده از جامعه آماری کم می شود، عده ای دیگر جایگزین آن می شوند.

معاون امور اقتصادی و بازاریابی مرکز ملی فرش ایران در ارتباط با صادرات فرش نیز گفت: متاسفانه توسعه صادرات، بازاریابی در این چند سال مغفول مانده و آنطور که شایسته صنعت فرش است اقدام مؤثری در این حوزه انجام نشده است.

وی افزود: مرکز ملی فرش ایران در تلاش است با تدوین برنامه مشخص و مدون با بهره گیری از ظرفیت اساتید حوزه فرش و پایانه صادراتی فرش، به تجاری سازی و توسعه صادرات فرش با همراهی بخش خصوصی، اتحادیه ها، تولیدکنندگان، فروشندگان، اتاق بازرگانی این صنعت را به جایگاه حقیقی خود برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات فرش مغفول مانده است/فرش«قلتوق»جهانی می شود

توسعه صادرات فرش مغفول مانده است/فرش«قلتوق»جهانی می شود