مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-04سياسي

شهیدرحمان ترکاشوند: برای رضای خدا به جبهه رفتم


شهیدرحمان ترکاشوند در بخشی از وصیت نامه خود آورده است حضورم در جبهه برای رضای خدا و حمایت از امام امت است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3823/ تبرک لحظاتمان با شهید رحمان ترکاشوند بسم الله الرحمن الرحیم  با سلام به منجی انسان ها مهدی موعود(عج) یاریگر سپاهیان اسلام  در سراسر جبهه های نور علیه ظلمت و با سلام به امام عزیز که به جامعه مرده و در بند خفقان ما روح بخشید.

با سلام به شهدای گلگون کفن اسلام که با نثار خون سرخ خویش اسلام را زنده کردند و با سلام به رزمندگان عزیز و غیور وصیت نامه خود را آغاز می کنم.

خدایا! تو خود دیدی چگونه جگرگوشه گان این امت را از درخت اسلام قطع کردند، خدایا! تو خود شاهدی چگونه پیکر پاک شهدای عزیز در بیابان ها مانده و چگونه با خون سرخشان چراغ اسلام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدرحمان ترکاشوند: برای رضای خدا به جبهه رفتم

شهیدرحمان ترکاشوند: برای رضای خدا به جبهه رفتم