مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-04سياسي

تصمیم گیری در رابطه با معیشت معلمان مورد توجه جدی قرار گیرد


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از سرانه پایین آموزش وپرورش در شهرستان ابهر خبر داد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از سرانه پایین آموزش وپرورش در شهرستان ابهر خبر داد.

حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه امروز (12آبان ماه) در جلسه شورای اداری ابهر که با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، تاکید کرد: تصمیم گیری و اقدامات بزرگ در حوزه آموزش وپرورش مخصوصا در خصوص معیشت فرهنگیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی توجه به حوزه آموزش وپرورش را مسئله جدی و بسیار نافع برای کشور دانست و متذکر شد: کوتاهی در این موضوع به ضرر آینده کشور است.

نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر توجه کافی به معیشت فرهنگیان در سال های گذشته می شد، معلمان با فراغ بال و خیال آسوده به کارهای علمی و تحقیقی خودشان در عرصه تعلیم و تربیت می پرداختند.

این مسئول با اشاره به سرانه پایین آموزش وپرورش شهرستان ابهر، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل آموزشگاه فاطمه الزهرا (س) و آموزشگاه 6 کلاسه گلشهر شد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه مجید مرادی مدیر آموزش وپرورش شهرستان گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی و سایر مسائل و مشکلات آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در رابطه با معیشت معلمان مورد توجه جدی قرار گیرد

تصمیم گیری در رابطه با معیشت معلمان مورد توجه جدی قرار گیرد