مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-04سياسي

لزوم تبیین فرهنگ استکبارستیزی در رسانه به عنوان ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن


رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که می طلبد فرهنگ استکبارستیزی و مقابله با تهدیدات دشمن را در این فضا تبیین نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهانی است که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیده اند.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که می طلبد فرهنگ استکبارستیزی و مقابله با تهدیدات دشمن را در این فضا تبیین نماییم.

وی گفت: گسترش ابزارهای اطلاعاتی و ارتباطی موجب تغییر در ارزش ها، نگرش ها و شیوه ی زندگی افراد جامعه شده است که قرار گرفتن در جبهه دشمنان نظام و انقلاب و تبعیت از فرامین آنها یکی از مهمترین تبعات منفی این ابزارها است.

یاسینی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص استکبارستیزی بیان کرد: امروزه استکبار جهانی، نیروی علمی و سرمایه انسانی خود را بسیج کرده تا بلکه بتواند با تفکر و فرهنگ و ابزارِ دانش، تفکر اسلامی را متزلزل کند.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ضمن بیان ویژگی های مقوله استکبار گفت: اشاعه فرهنگ فساد و فحشا، سست کردن ایمان مردم، وارونه جلوه دادن پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف، تحریف حقایق جامعه اسلامی و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین فرهنگ استکبارستیزی در رسانه به عنوان ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن

لزوم تبیین فرهنگ استکبارستیزی در رسانه به عنوان ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن