مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-04اقتصادي

رونق گردشگری در کرمانشاه با اجرای طرح تعطیلی پنجشنبه ها


معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه از رونق گردشگری در کرمانشاه با اجرای طرح تعطیلی پنجشنبه ها خبر داد.

- علی اصغر رشنو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه جدید میراث فرهنگی استان کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه ریزی هایی برای اواخر هفته به ویژه پنجشنبه ها به عنوان یک روزی که فعالیت اکثر مردم کاهش پیدا می کند و زمان آزاد بیشتری در طول روز دارند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: براساس تعطیلی رسمی این روز در برخی ادارات و یا کاهش مشغله های کارمندان ادارات می توان از این موقعیت برای فعالیت و سود بیشتر در حوزه گردشگری استفاده کرد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اجرای طرح تعطیلی پنجشنبه ها مزایای خوبی برای استان کرمانشاه در حوزه گردشگری خواهد داشت، تصریح کرد: این تعطیلی برای اقشار کارمندان و شاغلین دولتی فرصت مناسبی برای بازدید و گردشگر از مناطق گردشگری، روستاهای تاریخی و امکان تفریحی است.

رشنو ادامه داد: یکی از مزیت های افزایش میزان بازدیدها از مناطق گردشگری به ویژه بازدید از روستاها رونق گردشگری و کمک به اقتصاد اهالی روستا و منطقه مربوطه است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های مربوطه برای اجرای طرح های گردشگری در تعطیلی روزهای پنجشنبه، خاطر نشان کرد: دستگاه های متولی مانند جوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری در کرمانشاه با اجرای طرح تعطیلی پنجشنبه ها

رونق گردشگری در کرمانشاه با اجرای طرح تعطیلی پنجشنبه ها