مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-04سياسي

از افزایش پروازهای فرودگاه تا خارج شدن رفسنجان از بن بست مسکن


سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به رفسنجان انجام و مصوباتی در این سفر مطرح گردید.

- ایسنا/کرمان سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به رفسنجان انجام و مصوباتی در این سفر مطرح گردید.

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در این رابطه اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس روز چهارشنبه به رفسنجان سفر کردند و به بررسی مشکلات حمل و نقل ریلی و هوایی و حوزه راههای روستایی، مسکن و شهرسازی و دیگر موارد مربوط به حوزه عمرانی پرداختند.

وی بیان کرد: در حوزه فرودگاه ها مقرر شد شرکت ایران ایر چهار روز در هفته پرواز داشته باشد که روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه این پروازها انجام شود.

همچنین تجهیزات فرودگاهی قرار شد تا یک ماه آینده تأمین و 5 میلیارد تومان طی پیگیری های قبلی و 5 میلیارد تومان هم برای مباحث توسعه و امنیتی فرودگاه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی نیز مقرر شد کمربندی شرقی که کار مطالعاتی آن به طول 26 کیلومتر آغاز و عملیات اجرایی آن شروع در بودجه سال آینده دیده شود و محور نوق که از ردیف بودجه های کویری در حال اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش پروازهای فرودگاه تا خارج شدن رفسنجان از بن بست مسکن

از افزایش پروازهای فرودگاه تا خارج شدن رفسنجان از بن بست مسکن