مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:262022-11-04سياسي

ترور «منیره» به «وقت شام»!/ محصلی که «روسری» را به «مدرسه» ترجیح داد


انقلابی نهاوند را دشت کرد و همچون نگینی بر تارک این مرز و بوم درخشید، منیره بانو تحول در رگ و پی اش ریشه داشت و از خیلی جلوترها اسلام را برگزیده بود تا جایی که از مقطع ابتدایی به بعد عطای مدرسه و قانون محصل های بی حجاب را به لقایش بخشید و به همان چفیه معروفش که نشانه عشق به فلسطین بود چسبید.

منیره دختر انقلاب در صدر کینه توزی منافقین نام و نشان منیره سیف، فعال انقلابی 17 ساله با شجاعت بی مثالش گوش به گوش می رسید و در جرگه فعالان انقلابی طنین می انداخت، جهاد آن روزهای منیره منزل به منزل رفت تا به خانه تیمی منافقین رسید و زنگ کینه توزی نواختن گرفت، راستش میان همهمه بغض و عناد دشمن دختری نوجوان در صدر انتقام گنجانده شد.

 تقویم ایام منیره بانو با اوج گرفتن تحرکات منافقین توام شد با تهدید و نامه های پس و پیش، آن هم به جرم ندانسته ، دست نوشت هایی که پیام آور جدایی از انقلاب و امام بود و در آن تاکید شده بود دست از امام و انقلاب بردار وگرنه تو را ترور و خانه ات را به آتش می کشیم .

صدالبته که گوش این بانوی مبارز بدهکار تهدید و رفت و آمدهای مشکوک در اطرافش نبود؛ آخر جانانه اسلام و امام و انقلاب را کنج دلش جا داده بود و با جان و دل مرید پیر جماران شده بود،  منیره هنوز هم حلقه ای از دختران نهاوند را گِرد می آورد و با ادبیات امروز انقلاب را تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور «منیره» به «وقت شام»!/ محصلی که «روسری» را به «مدرسه» ترجیح داد

ترور «منیره» به «وقت شام»!/ محصلی که «روسری» را به «مدرسه» ترجیح داد