مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-04اقتصادي

فعالان بخش خصوصی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به وجود انسجام مناسب بین بخش خصوصی و مسئولان در شناخت و تبیین مشکلات اقتصادی و تلاش برای رفع کاستی ها گفت: - این امر از عوامل مهم پیشرفت استان بوده و باید روز به روز شاهد تقویت آن باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محسن کوشش تبار در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی افزود: بخش خصوصی، سرمایه گذاران، تجار و فعالان اقتصادی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارند که این نقش با توجه به سهم قابل توجه بخش خصوصی از نرخ سرمایه گذاری، در این استان بسیار پررنگ تر است.

وی با اشاره به فعالیت بسیار خوب شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در آذربایجان غربی برای تبیین درست و انتقال مشکلات به نهادهای مسئول اظهار کرد: این امر در رفع مشکلات و گام گذاشتن در این مسیر بسیار مثمرثمر بوده و باید تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در راستای توسعه تجاری آذربایجان غربی به ویژه با وجود 967 کیلومتر مرز وجود دارد، ادامه داد: حضور در بازار روسیه از اولویت های ماست که تلاش داریم زمینه ارتقای تجارت در این بخش فراهم شود که تجار این استان می توانند از مهمترین نقش آفرینان در این حوزه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بخش خصوصی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارند

فعالان بخش خصوصی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارند