مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-04اجتماعي

موج بارشی از غرب هرمزگان وارد شد/ پیش بینی بارش پراکنده در هرمزگان از روز شنبه


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات صبح امروز، با ورود موج بارشی از غرب استان، وقوع رگبار باران و رعدوبرق با احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد در استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات صبح امروز، با ورود موج بارشی از غرب استان، وقوع رگبار باران و رعدوبرق با احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد در استان پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به احتمال تقویت فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط، رخداد تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق محتمل خواهد بود، اظهار کرد: در نقاطی که شرایط بارشی مهیا نیست افزایش لحظه ای سرعت باد و خیزش گرد و غبار دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی خودداری شود و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از خسارات احتمالی صورت پذیرد، تصریح کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته شرایط برای بارش پراکنده در برخی نقاط استان بویژه مناطق ساحلی مهیا خواهد بود.

سی سی پور تصریح کرد: طی امروز در مناطق دریایی نیز با توجه به وجود ابرناکی و احتمال رگبار باران و رعدوبرق، وقوع تند باد لحظه ای بویژه در تنگه هرمز و خلیج فارس محتمل خواهد بود؛ لذا تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بارشی از غرب هرمزگان وارد شد/ پیش بینی بارش پراکنده در هرمزگان از روز شنبه

موج بارشی از غرب هرمزگان وارد شد/ پیش بینی بارش پراکنده در هرمزگان از روز شنبه