مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-04اقتصادي

اجرای یک شیوه جدید آبیاری برای نخستین بار در کشور


طرح آبیاری بارانی با استفاده از لوله های رین فلت برای نخستین بار در کشور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان شاهرود اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین شاهینی، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در حاشیه نشستی علمی، از برگزاری کارگاه آموزشی تکنولوژی های نوآورانه برای افزایش بهره وری آب کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان شاهرود خبر داد.

وی در حاشیه برگزاری این کارگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین چالش های کشور و ازجمله استان سمنان، بحران آب است، این کارگاه با هدف معرفی طرح هایی که در جبران کمبود آب می تواند مفید و مؤثر باشد با حضور کارشناسان برگزار شد.

شاهینی افزود: یکی از روش های افزایش بهره وری آب و صرفه جویی در مصرف آن، استفاده از تکنولوژی های نوآورانه است که مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان توانسته طرح هایی ارائه کند.

به گفته شاهینی، آبیاری بارانی با استفاده از لوله های رین فلت ازجمله طرح هایی است که برای اولین بار در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان شاهرود اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک شیوه جدید آبیاری برای نخستین بار در کشور

اجرای یک شیوه جدید آبیاری برای نخستین بار در کشور