مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-04دانش

اعضای هیئت علمی وضعیت معیشتی نامناسب دارند


اعضای هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی وضعیت نامناسب معیشتی داشته و انتظار بهبود وضعیت را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل چمنی شامگاه پنجشنبه در نشست اساتید عضو کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با 400 نفر عضو هیئت علمی و 400 نفر کارمند رسمی و شرکتی در تلاش هستند تا در خدمت 12 هزار و 500 نفر دانشجوی این دانشگاه باشند.

وی تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف و در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکترا تحصیل می کنند که 62 رشته شامل دانشجویان مقطع کارشناسی، 128 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 61 رشته نیز در مقطع دکترا فعالیت می کنند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی به فعال بودن 9 دانشکده، 19 هسته پژوهشی و 10 مجله علمی، پژوهشی را در دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد و گفت: بر پایه رتبه بندی تایمز در سال 2023 توانسته رتبه خود را بهبود ببخشد.

چمنی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه های کشور جایگاه شانزدهم و در بین دانشگاه های وزارت علوم جایگاه سوم را دارد و در میان دانشگاه های دنیا نیز جایگاه یک هزار و 457 را کسب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 12 نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه جز یک درصد اساتید برجسته دنیا هستند و با تلاش و سعی اعضای هیئت علمی روند مطلوبی را در حوزه علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت علمی وضعیت معیشتی نامناسب دارند

اعضای هیئت علمی وضعیت معیشتی نامناسب دارند