موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-04سياسي

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان


دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف لرستان با شرکت در راهپیمایی با شکوه 13 آبان، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استانها: مردم شهرستانهای مختلف استان لرستان با حضور حماسی گسترده و پرشور در راهپیمایی 13 آبان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود از استکبار را اعلام کردند.

طنین شعار مرگ بر آمریکا در لرستان راهپیمایی کنندگان با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل و با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی با موضوع استکبارستیزی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

در این راهپیمایی علاوه بر حضور چشمگیر دانش آموزان و دانشجویان، مردم استان نیز حضوری گسترده داشتند و مسئولان در شهرستانهای مختلف استان هم پیشاپیش راهپیمایان همصدا با سایر شرکت کنندگان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

دغدغه مندان امنیت کشور امروز در راهپیمایی شرکت کرده اند یک دانش آموز خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با شرکت در راهپیمایی 13 آبان یک بار دیگر نشان می دهیم که برای همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.

وی شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان