مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-04سياسي

مهمترین گفتمان حال حاضر گفتمان تحول گرایی است


مهمترین گفتمان حال حاضر گفتمان تحول گرایی است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: مهمترین گفتمان حال حاضر گفتمان تحول گرایی است.

سید حامد عاملی شب گذشته 12 آبان در نشست هم اندیشی اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان اردبیل گفت: با استقرار دولت انقلابی زمینه برای حل مسائل و مشکلات کشور مهیا بوده، اما نیاز است برای تحقق گفتمان های دولت همکاری و کمک شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: مهمترین گفتمان حال حاضر گفتمان تحول گرایی است و در حقیقت بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه ای برای تحول در تمام زمینه های کشور اعم از فرهنگی و اقتصادی است.

عاملی تصریح کرد: فرایند تولید ثروت حوزه ای است که نیازمند وقوع تحول اساسی در آن هستیم؛ زیرا تا فرایند تولید ثروت را ترمیم نکنیم، نمی توانیم پاسخگوی هزینه ها، مسائل و مشکلات کشور باشیم.

استاندار اردبیل تاکید کرد: همواره قشر های مختلف درخواست افزایش حقوق خود را دارند اما این سوال پیش می آید که این افزایش باید از کدام ثروت صورت گیرد و اینجاست که بحث فرایند تولید ثروت برای کشور پیش می آید و اهمیت آن بروز می یاید.

اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن معرفی اجمالی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: این دانشگاه دارای حدود 400 عضو هیات علمی، حدود 400 کارمند و بیش از 12هزار دانشجو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین گفتمان حال حاضر گفتمان تحول گرایی است

مهمترین گفتمان حال حاضر گفتمان تحول گرایی است