مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-04سياسي

توجه به فرآیند تولید ثروت با استفاده از الگوهای مناسب علمی


شایسته است مراکز علمی و دانشگاه به فرآیند تولید ثروت با استفاده از الگوهای مناسب علمی ورود کنند تا به یک نقطه به یک تعادل و بهبود فرآیندها برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه در نشست اساتید دانشگاه های استان در قالب کانون دانشگاهیان در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در 43 سال گذشته ساختار منابع کشور بر پایه درآمدهای مفت نفت طراحی شده در حالی که این ساختار غلط باید اصلاح شده و به سمت تولید ثروت و کارآمدی نظام اقتصادی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه های ما باید به این سؤال اساسی پاسخ دهند که چرا همچنان ایران اسلامی ما متکی به منابع نفت است و باید در چه مسیری حرکت کنیم تا از این وابستگی خارج شده و مدیریت منابع کشور که مختل است، سر و سامان پیدا کند.

استاندار اردبیل توجه به فرآیند تولید ثروت را با الگوهای مناسب علمی یادآور شد و گفت: شایسته است مراکز علمی و دانشگاهی در این زمینه ورود پیدا کنند تا ما از یک نقطه ای کار را شروع کرده و به یک نقطه تعادل و بهبود فرآیندها برسیم.

عاملی ضرورت تحول در ساختار اجرایی و مدیریت منابع کشور را از ضرورت ها و الزامات توصیف کرد و افزود: بیش از یک هزار و 200 میلیارد تومان نفت در این سال ها به فروش رسیده اما هیچ نتیجه ای از این ثروت افسانه ای در جریان سازی تولید ثروت انجام نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرآیند تولید ثروت با استفاده از الگوهای مناسب علمی

توجه به فرآیند تولید ثروت با استفاده از الگوهای مناسب علمی