مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-04سياسي

راهپیمایی 13 آبان مرد قم آغاز شد


راهپیمایی 13 آبان در قم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

- ایسنا/قم راهپیمایی 13 آبان در قم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

راهپیمایی 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش آموز، ساعت 9:30 در قم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خروش مردم انقلابی قم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از صحن پیامبر اعظم(ص) حرم حضرت معصومه(س) (جنب کتابخانه حرم) آغاز شده است و تا مصلای قدس قم ادامه دارد.

مردم شهید پرور قم با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن استکبار جهانی و فتنه گران، بر حفظ وحدت و یکپارچگی ایران و ملت ایران تاکید کردند.

راهیپمایی متفاوت امسال حال و هوای راهپیمایی امروز مردم قم با سالهای گذشته کاملا متفاوت است و این تفاوت را می توان در تعداد و تنوع شرکت کنندگان در این مراسم مشاهده کرد.

با توجه به اینکه در سالهای پیش این راهپیمایی بیشتر با حضور دانش آموزان در سطح شهر از میدان روح الله به سمت حرم برگزار می شد امسال و با توجه به شرایط خاص کشور و اهمیت حضور قاطع مردم انقلابی در صحنه، شاهد حضور گسترده تر و با حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم هستیم.

این درحالی است که همچنان دانش آموزان محور اصلی این مراسم هستند ولی با حضور اقشار مختلف مردم این مراسم رنگ وبوی متفاوت تر و پرشورتر از سالهای گذشته دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان مرد قم آغاز شد

راهپیمایی 13 آبان مرد قم آغاز شد