مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-04سياسي

فریاد نسل جوان انقلاب بر سر ضدانقلاب در قم +عکس و فیلم


نسل دیروز، امروز و فردای انقلاب در شهر مقدس قم به مناسبت روز ملی استکبارستیزی به میدان مبارزه با استکبار آمده و با فریاد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» از جنایات اغتشاشاتگران و معاندان نظام انزجار خود را اعلام کردند.

- کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیر همه آمده بودند تا در کنار دیگر با فریاد خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست به دشمن نشان دهند که در حمایت از ولایت فقیه هیچگاه کوتاه نخواهند آمد و برای تحقق فرامین رهبری همیشه در میدان حاضر هستند.

  جهاد تبیین، امروز یک تکلیف الهی ست ، آمریکا و اسرییل عامل هر جنایت ، بانی اغتشاشات، آمریکاست آمریکاست ، شعار دانش آموز مرگ بر آمریکا ، سیزدهم آبان ماه صلابت ملت است، روز شکست کفر و عزت این ملت است ، امت عاشورایی سازش نمی پذیرد، جوان انقلابی ذلت نمی پذیرد ، خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است ، راه رسیدن به ثبات جز این نیست، محو رژیم غاصب صهیونیست ، مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسراییل و انگلیس مرگ بر آمریکا ، مرگ آمریکا و الله اکبر از جمله شعارهایی بود که در راهپیمایی امروز 13 آبان قم فریاده زده شد.

در راهپیمایی امروز قم نیز همانند همیشه حضور علما، طلاب و روحانیون چشمگیر بود و از جمله شخصیت های حاضر در راهپیمایی آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد نسل جوان انقلاب بر سر ضدانقلاب در قم +عکس و فیلم

فریاد نسل جوان انقلاب بر سر ضدانقلاب در قم +عکس و فیلم