مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-04سياسي

توطئه دشمنان باز هم خنثی می شود/ مسئولان به دنبال حل مشکلات باشند


نماینده تهران در مجلس با اشاره به تحلیل های غلط دشمنان از مردم ایران، گفت: توطئه اخیر دشمنان نیز راه به جایی نخواهد برد و ملت عزیز ایران پیروز خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار اسماعیل کوثری صبح جمعه در مراسم راهپیمایی 13 آبان بجنورد با اشاره به حوادث روز 13 آبان در سال های مختلف، اظهار کرد: در سال 1343 دولت خود فروخته طاغوت قانونی را در مجلس ملی به تصویب رساند که ذلت مردم ایران را در پی داشت که در نهایت منجر به اعتراض امام خمینی و تبعید ایشان شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در 13 آبان سال 57 جلوی درب دانشگاه تهران 57 دانش آموز و دانشجو به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: در سال 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند تا فتنه ها خاموش شود و به این دلیل 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

کوثری با طرح این پرسش که آمریکا در هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای خودش چه کاری دارد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا را از کشور خود قطع کردیم در حالی که پیش از انقلاب روزانه حداقل 6 میلیون بشکه نفت را از ایران می بردند و سهم ایران از این مقدار تنها 16 درصد بود و البته حق تصمیم گیری برای همین عدد را نیز نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه دشمنان باز هم خنثی می شود/ مسئولان به دنبال حل مشکلات باشند

توطئه دشمنان باز هم خنثی می شود/ مسئولان به دنبال حل مشکلات باشند