مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-04سياسي

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد


راهپیمایی باشکوه 13 آبان با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شد و مردم فریاد ضد استکباری سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر امروز صحنه حضور مردمی بود که یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، اسراییل، انگلیس، آل سعود و معاندان نظام سر دادند.

با توجه به شرایط خاص کشور در هفته های اخیر و همچنین هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز، مراسم 13 آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در شهر بوشهر از بسیج مرکزی تا صلای بوشهر برگزار شد و مسئولان ارشد استان نیز هم قدم با مردم در این مراسم شرکت کردند.

جوانان، نوجوانان، کودکان، زنان و مردان همراه با هم، محکم و استوار در این راهپیمایی شرکت کردند و بر علیه استکبار و بدخواهان این نظام و انقلاب شعار دادند.

از شعارهای مردم در این راهپیمایی می توان به بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکا، عامل این جنایات آمریکاست آمریکا و حکومت آمریکا حکومت فاشیست است، کاخ سفید همیشه، حامی صهیونیسم است اشاره کرد.

از دیگر شعارهای این راهپیمایی می توان به امروز روز 13 آبان است، روز تصرف دژ شیطان است ، امروز روز نصر جندالله است، یادآور هجرت روح الله است ، شعار دانش آموز، مرگ بر آمریکا ، شعار هر دانشجو، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد