مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-04فرهنگي

کودکان بیش از هر زمان دیگری به هنر نیاز دارند


رضی هیرمندی با اشاره به معطل ماندن کتاب هایش برای چاپ، از این که کودکان در شرایط کنونی، بیش از هر زمان دیگری به هنر نیاز دارند، گفت.

- این مترجم ادبیات کودک و نوجوان درباره کارهای جدیدی که در دست ترجمه یا چاپ دارد، به ایسنا گفت: وضعیت چاپ کتاب متأثر از شرایط جامعه است.

من کتاب دارم، چون کار دیگری ندارم و سعی می کنم در حد امکانات خود، بهترین کتاب هایی که به نظرم می رسد به دست بچه ها برسانم، ما نمی توانیم به بچه ها کمک دیگری کنیم.

او با بیان این که کودکان به ادبیات نیاز دارند، گفت: ادبیات برای بچه ها می تواند یک تکیه گاه روحی باشد و وسیله پرورش آن ها برای این که یک زندگی سالم و متعادل داشته باشند.

اهتمام برای دسترسی کودکان به ادبیات، یک مسئله جدی است.

هیرمندی با اشاره به این که شش کتاب در نشر افق آماده چاپ دارد، افزود: این نشر معمولا کتاب های من را معطل نمی گذارد و سریع چاپ می کند، این چیزی بود که تا کنون مرسوم بوده اما از تابستان تاکنون هر 6 کتاب مانده است؛ یکی دوتا از کتاب ها را گفته بودند به چاپخانه می رود و بقیه هم آماده هستند و مجوز گرفته اند، اما رویم نمی شود بپرسم کتاب هایم چه شد؟ زیرا می دانم اگر شرایطش را داشت، همه آن ها را منتشر می کرد، اما خب فعلا چاپ نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بیش از هر زمان دیگری به هنر نیاز دارند

کودکان بیش از هر زمان دیگری به هنر نیاز دارند