مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-04سياسي

پاکسازی منطقه از اسراییل و آمریکا تنها راه پیروزی ایران است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها راه ملت ایران برای پیروزی و جلوگیری از کارشکنی های دشمن، پاکسازی صهیونیست وآمریکا از منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت دانش آموز در جمع مردم اصفهان و میدان امام خمینی (ره) اظهار داشت: باید به دنیا گفت که ملت ایران دیکتاتور نیست و این توده مردم با آزادی تمام نمایندگان مجلس، شورای شهر و قانون گذاران خود را انتخاب می کنند و همه چیز در آرا مردم نهفته است.

وی با بیان اینکه انسان برای آمریکا و صهیونیست ارزشی ندارد، گفت: دیکتاتور کسی است که از جنگ جهانی به بعد 377 هزار حمله هوایی انجام داده و در ویتنام 3 میلیون نفر را با بمباران قتل عام کرده و با اشغال عراق و افغانستان صدها هزاران نفر را به شهادت رسانده است.

رای مردم حذف اسراییل و آمریکا در منطقه است معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم ایران با انقلاب عظیم رای خود را دادند و مقابل دشمن ایستادگی کردند و رای آنها، مرگ بر انگلیس و آمریکاست.

وی خاطر نشان کرد: بنده در 13 آبان سال های گذشته اعلام کردم اگر کسی بتواند جنایتکارتر و خونریز تر از آمریکا معرفی کند به او جایزه می دهم در حالی که همه دنیا می دانند و شهادت می دهند که چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی منطقه از اسراییل و آمریکا تنها راه پیروزی ایران است

پاکسازی منطقه از اسراییل و آمریکا تنها راه پیروزی ایران است