مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-04سياسي

آِیت الله ناصری: ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است


امام جمعه یزد تفکر، تعقل و احساس مسئولیت در قبال ارزش های اسلام ناب محمدی را مهمترین رسالت مردم و مسئولان در جامعه اسلامی دانست و گفت: ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته 13 آبان نماز جمعه مرکز استان، تنها راه رسیدن کمال و سعادت را اطاعت خداوند متعال دانست و اظهار کرد: پیشه کردن تقوا موثرترین راه برای مقابله با توطئه های شوم استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت شناخت فتنه های دشمنان دین و نظام اسلامی، افزود: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون سعی دارد با طراحی و اجرای توطئه های شوم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ارزش های دینی و انسانی را کمرنگ کند.

امام جمعه یزد شفاف سازی و معرفی چهره واقعی استکبار جهانی را یکی الزامات اجرایی برای مقابله با فتنه های شوم دشمنان دانست و بیان کرد: مسئولان و دست اندرکاران هم باید مسائل مختلف را سریع و به موقع در اختیار مردم بگذارند.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه با اشاره به اهمیت مناسب های ملی و مذهبی نظیر یوم الله 13 آبان، گفت: سیزده آبان بیانگر جنایات استکبار جهانی است که باید به موقع و کامل برای نسل جوان معرفی و تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آِیت الله ناصری: ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است

آِیت الله ناصری: ایران قوی در گرو هم افزایی تمام عناصر اجرایی و مدیریتی نظام است