مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-04سياسي

شعار علیه استکبار و آمریکا حرف امروز ما نیست


شعار علیه استکبار و علیه آمریکا حرف امروز ما نیست بلکه حرف همه آزادمردان در طول تاریخ،حرف جریان آزادگان و از شعارهای محوری کتب آسمانی و انبیاء الهی است.

- ایسنا/کرمان خطیب جمعه شهر کرمان می گوید: شعار علیه استکبار و علیه آمریکا حرف امروز ما نیست بلکه حرف همه آزادمردان در طول تاریخ،حرف جریان آزادگان و از شعارهای محوری کتب آسمانی و انبیاء الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز 13 آبان ماه در آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: باید در همه شئون زندگی تقوای الهی را رعایت و خود را برای روز حساب آماده کنیم.

او در خطبه های اول نماز جمعه کرمان به یوم الله 13 آبانماه اشاره کرد و می افزاید: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی است و مبارزه با استکبار از روز اول در دستور کار جبهه توحید بوده است و از اولین روزی که بشر پای خود را بر روی زمین گذاشت دو جریان در مقابل هم صف آرایی کردند؛ در یک جبهه مستکبران و ظالمین و در جبهه دوم آزاد مردان و حق طلب ها و متدینین که در صدر آنها انبیای الهی قرار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به آیات و رویات در خصوص رسالت انبیاء الهی، اظهار کرد: مبارزه با استکبار مختص امروز و دیروز نیست و ریشه در تاریخ بشریت و انبیای الهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار علیه استکبار و آمریکا حرف امروز ما نیست

شعار علیه استکبار و آمریکا حرف امروز ما نیست