مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-04سياسي

مردم ولایت مدار زنجان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند


مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان حاضر و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

- ایسنا/زنجان مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان حاضر و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم دیار غواصان دریادل با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان و با مشت های گره کرده با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه بار دیگر بر پیروی از ولی فقیه و ادامه راه شهدا و امام راحل تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از اقشار مختلف مردم حضور داشتند با شعار محوری حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی ، با فریادهای لبیک یا خامنه ای به سوی میعادگاه نمازجمعه زنجان حرکت کردند.

همزمان با مردم اهل بصیرت زنجان، دوست داران انقلاب اسلامی در همه شهرها و روستاهای استان زنجان در این مراسم شرکت کردند تا نشان دهند، قدردان عزت و اقتداری که به قیمت خون هزاران شهید به دست آمده است، هستند.

راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 روز جمعه از میدان قائم زنجان به سمت میعادگاه نمازجمعه در مصلای خاتم الانبیای زنجان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ولایت مدار زنجان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند

مردم ولایت مدار زنجان با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند