مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-04بين الملل

ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است


رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است، گفت: آمریکایی ها از استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حالی که بسیاری از کشورهای دیگر از جمله آمریکا همچنان درگیر این هستند، تعامل هوشمندانه با بلوک شرق و عضویت در معاهده شانگهای که آثار مثبت آن در درازمدت مشخص خواهد شد و دشمن به خوبی از آن آگاه است، آزادسازی بخشی از دارایی های بلوکه ایران و جراحی اقتصادی از جمله موفقیت های دولت سیزدهم است که دشمن از نتایج آن آگاهی داشته و سعی در مخدوش کردن این توفقیات دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست و دستش از منابع سرشار ایران کوتاه شد و اکنون هدفش از فتنه افروزی، ضعف و تحلیل جمهوری اسلامی و سپس سلطه مجدد بر کشور است.

وی افزود: آمریکایی ها از اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده و اکنون تمام هجمه ها را بر علیه جایگاه قدرتمند ایران در سطح بین المللی و دولت سیزدهم به کار گرفته است.

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش یادآور شد: تحریم و تهدید جواب نداده و اکنون آمریکا با فتنه به میدان آمده است ولی عدم همراهی مردم با فتنه گران این توطئه ها را نیز خنثی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است

ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است