مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-04سياسي

اعتراف آمریکا به شکست در وقایع اخیر ایران/ ما یک نظام مردمی داریم


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اعتراف آمریکا به شکست در وقایع اخیر ایران، تاکید کرد: ما یک نظام مردمی هستیم.

- خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اعتراف آمریکا به شکست در وقایع اخیر ایران، تاکید کرد: ما یک نظام مردمی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: در فتنه جدید بعضی مزدور و مزد بگیر هستند، عامل بیگانه هستند، لاکن بعضی از جوانان ما جاهل هستند، هیجانی عمل می کنند، بی اطلاع هستند.

وی عنوان کرد: اینکه مردم می گویند با قاطعیت برخورد شود، با آن مزدور و عامل بیگانه باید برخورد شود، تمیز این از آنها مقداری سخت است و پالایش آن سخت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه هر چند آن مزدور هم از بچه ها و از خود ما است و آن را هم اگر بتوانیم نباید بگذاریم به عامل بیگانه تبدیل شود گفت: لاکن حتماً دستگاه قضایی و دستگاه امنیتی با قاطعیت از حقوق مردم و جمهوری اسلامی دفاع می کند.

سردار کشکولی افزود: اخیراً آمریکایی ها خودشان در گزارش نهایی خود اعلام کردند که شکست خوردیم، حتماً نیز با مزدورها و کسانی که روی مردم اسلحه می کشند، کوکتل مولوتوف می اندازند، خسارت به اموال عمومی می رسانند برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف آمریکا به شکست در وقایع اخیر ایران/ ما یک نظام مردمی داریم

اعتراف آمریکا به شکست در وقایع اخیر ایران/ ما یک نظام مردمی داریم