مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-04ورزشي

اشتراک داعشی ها و آشوب گران در اغتشاشات رونمایی شد


امام جمعه موقت شهرستان سوادکوه(بخش زیراب) با اشاره به اشتراک داعشی ها و آشوب گران در اغتشاشات اخیر گفت: سوریه سازی ایران شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، راهپیمایی سیزده آبان ماه در این شهرستان با حضور پرشور مردم این شهرستان در جای جای این شهرستان برگزار شد.

در ادامه حجت الاسلام محسن قبادیان در خطبه های نماز جمعه زیراب سوادکوه، حضور در راهپیمایی 13 آبان را موجب خواری دشمن توصیف کرد و گفت: در آیه پنجم سوره ابراهیم از یوم الله یاد شد و روز خدا روزی است که امت به واسطه بصیرت و انتقال از ظلمت به نور مانند 13 آبان، را تضعیف کند و دشمن می داند که براندازی جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست، خاطر نشان کرد: اغتشاشات دو روز اخیر این بود که مردم در راهپیمایی شرکت نکنند و بی صدا ها و غیرمتعهدها را بیشتر کنند.

قبادیان با اشاره به اینکه منافق، زمانی رسوا و شناخته می شوند که نقاب از چهره آنها برداشته شود و دستاورد بزرگی است، اظهار کرد: افرادی که فضای اجتماعی خود را به سازمان های جاسوسی کشور های دیگر فروختند و فوتبالیستی که کلمه بگو را از ابتدای متن خود حذف نکرد و مردم چشم بینایی دارند.

وی به اشتراک فعالیت داعشی ها با آشوب گران 50 روز اخیر اشاره و اظهار کرد: کودک کشی، بی آبرو کردن زنان، جهاد نکاح و اشتراک جنسی و آشوب از اشتراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراک داعشی ها و آشوب گران در اغتشاشات رونمایی شد

اشتراک داعشی ها و آشوب گران در اغتشاشات رونمایی شد