مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-04سياسي

مسئولین دغدغه ملت در پایان دادن به اغتشاشات را پیگیری کنند


دشمنان بعد از آنکه نتوانستند جلوی انقلاب را بگیرند دست به اقداماتی همانند اغتشاشات امروز زدند که مسئولین باید دغدغه ملت در خصوص پایان دادن به اغتشاشات را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: در 13 آبان سه حادثه مهم رخ داد که تبعید امام از جمله آنان بود و این تبعیدهای امام بعد از اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون ادامه داشت و در نهایت با پیروزی انقلاب، امام با استقبال گرم به ایران آمد و با استقبال گسترده مردم نیز از دنیا رفت.

وی افزود: حادثه ای دیگر در سالروز 13 آبان یورش نظامیان طاغوت به صف دانش آموزان و دانشجویان در سال 1357 بود که این روز به نام روز دانش آموز نیز نامگذاری شده است.

امام جمعه قم بیان داشت: دانش آموزان باید پیشینه خود را بداند و امروز نباید در زمین دشمن بازی کرد و دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی در برابر استکبار می ایستد و مقابله می کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان نیز بیان داشت: استاد لانه جاسوسی و جنایات آمریکا باید در کتاب های درسی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تاکید کردند، اما متاسفانه عملیاتی نشد که از مسئولان امر می خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین دغدغه ملت در پایان دادن به اغتشاشات را پیگیری کنند

مسئولین دغدغه ملت در پایان دادن به اغتشاشات را پیگیری کنند